واحد ترخیص بیمارستان پارسیان

واحد ترخیص بیمارستان پارسیان در طبقه همکف (لابی اصلی) کنار دربهای آسانسور قرار دارد. مسئول واحد سرکار خانم «راستینه» می‌باشند. جهت برقراری تماس تلفنی با واحد ترخیص، در صورت تماس با تلفن گویا (۷۱۰۰۲-۰۲۱) عدد «۶» و برای تماس داخلی شماره «۲۲۱۶» و «۲۲۱۷» را شماره گیری نمایید.

ساعت کاری:

واحد ترخیص بیمارستان پارسیان در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۷ صبح الی ۱۹، و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ فعال می‌باشد.

مهمترین فعالیت واحد ترخیص دریافت پرونده بیمار از بخش، تطبیق با اقدامات درمانی ثبت شده در سیستم نرم افزاری و اصلاح و تکمیل صورتحساب بیمار و ثبت ترخیص سیستمی می‌باشد. همچنین تخمین ودیعه قابل پرداخت در هنگام مراجعه برای بستری هم توسط واحد ترخیص انجام می‌پذیرد.

نکاتی در مورد واحد ترخیص:

  • بررسی پرونده بیمار و تکمیل صورتحساب نرم افزاری نیازمند دقت و صرف زمان می‌باشد. لازم است مراجعه کنندگان گرامی با صبر و شکیبایی در این زمینه همکاری لازم را با کارمندان واحد ترخیص داشته باشند.
  • برای بازگرداندن مبلغ اضافه پرداختی به بیمار، الزاماً باید کارت ملی و کارت بانکی بیمار (یا شخصی که بیمار برای دریافت وجه اضافه پرداختی معرفی نموده است) را همراه داشته باشید.
  • در حال حاضر بیمارستان پارسیان برای بیماران بستری با بیمه طرف قرارداد نمی‌باشد. بیماران و مراجعین محترم می‌توانند پس از ترخیص بیمار مدارک مورد نیاز برای ارائه به شرکتهای بیمه را دریافت نمایند.