جستجو
جستجو

درگذشت پزشک دلسوز و متعهد، سرکار خانم دکتر لاله وثوقیان

دکتر لاله وثوقیان

انا لله و انا الیه راجعون

متاسفانه با خبر شدیم همکار ارزشمند و پر تلاشمان سرکار خانم دکتر وثوقیان که سالها در بیمارستان پارسیان تلاش بی وقفه ای داشتند پس از طی دوره بیماری سخت دارفانی را وداع گفتند.
این مصیبت را به همه همکاران عزیز و خصوصا همسر داغدار ایشان جناب آقای دکتر اسلامی و همکاران گروه بیهوشی و جامعه پزشکی کشور تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱/۱۳ ساعت٩/٣٠ صبح در قطعه ٧٠ ردیف وشماره ٨٠- ٧١ بهشت زهرا برگزار میگردد.

از درگاه ایزد منان برای همسر گرامی ایشان صبر مسئلت می نماییم خداوند روح ایشان را قرین رحمت گرداند.

11 پاسخ

  1. خدا رحمتشون کنه زیبا و جوان بودند حیف و افسوس ♥️♥️خدا به بازماندگان صبر بده برای تحمل این رنج

  2. خدایش بیامرزد ، از درگاه ایزد منان برای خانواده محترم و همسر گرامی ایشان صبر مسئلت می نمایم

  3. خدا رحمتشون کنه.?
    شاید قرنها طول بکشه تا چنین انسانهایی به جهان افزوده بشن.‌
    حیف و صد دریغ??

  4. با درود به استاد گرامی اقای دکتر اسلامی.زلفانی هستم از شاگردان شما در علوم پزشکی زنجان.مصیبت وارده برای شما شدیدا ازرده ام کرد .بر خورد رئوفانه خانم دکتر را با همکاران و بیمارانشان هیگاه فراموش نخواهم کرد. و باید بگم زمین برای این روح با شکوه و وارسته بسیار کوچک بود.برای شما صبر و برای ان فرشته مهربان ،روانی شاد ارزو دارم.

  5. جناب اقای دکتر اسلامی با عرص سلام و تسلیت به جنابعالی از خداوند برایتان صبر عطیم خواستارم روح خانم دکتر عزیز شاد قرین رحمت الهی باشد.

  6. جناب آقای دکتر اسلامی
    مصیبت وارده را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برایتان صبر و آرامش مسئلت دارم.

  7. عرض سلام خدمت استاد بزرگ وپزشک حاذق دردمندان جناب آقای دکتر اسلامی در این مصیبت عظمی.خداوند روح آن فرشته الهی ومهربانی راکه عمرخود را صرف بیماران واعتلای دانش پزشکی فرمودند، در بهشت باطیبین وطاهرین محشور بدارد.مراتب تسلیت حقیر را بپذیرید ومرا در غم خود شریک بدانید.

  8. جناب اقای دکتر اسلامی از شنیدن درگذشت این بانوی نازنین خانم دکتر لاله بسیار اندوهگین شدم روحشان شاد و برای سما و خانواده صبر ارزو میکنم♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️مژگان خطیر

  9. سلام و عرض تسلیت خدمت جناب دکتر اسلامی ، ایزد منان ایشان را که از خادمین مردم بودند مورد لطف و رحمت قرار دهند و حضرتعالی که آفریده خاص خداوند برای درمان و بهبودی خلق میباشید را صبر عظیم و ماندگاری پیوسته عطا فرماید . بنده از بیماران تحت نظر شما و ارادتمند محسن فهیم رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =

آخرین اخبار